ponedeljek, 30. november 2015

Manikura #7: Essence LE Merry Berry - Red rocks

Omejena kolekcija Merry Berry mi je od vseh v zadnjem času najbolj padla v oči, zato sem upala, da me bo počakala. Kar nekajkrat sem šla pogledat v novembru v DM in Tuš drogerijo ali je že prišla, a sem šele prejšnji petek naletela nanjo. Privoščila sem si dva laka. Prvi je odtenek Red rocks, ki ni ne rdeč niti roza, ampak neka mešanica teh dveh barv. Barva je precej posebna in žareča, čeprav mi jo je nekako ni uspelo ujeti. Tudi na internetu nisem dobila identične slike laka kot je v resnici. 
Pri nanosu morate imeti kar nekaj potrpljenja, saj je pokrovček precej neroden. Prav tako mi je moteč čopič, ki je malenkost širši, a ravno prirezan in skorajda ni mogoč nanos brez majhnih napakic, ki sem jih odstranila z korekturnim lakom.
Obstojnost: je precej slaba in se je po dveh dneh odkrušil kljub nadlaku in podlaku.
Prekrivalnost: 2 nanosa
Tekstura: je precej gosta in moraš biti precej pazljiv pri nanosu, da ga ne preveč naneseš
Sušenje laka: potreben je hitrosušeči nadlak. Zanimivo mi je, da kljub moji nepazljivosti pri enem nohtu - naredila sem rahel odtis prsta, se je to čez čas zabrisalo in napaka je izginila.

Če obožujete žive barve, vam lak priporočam, čeprav ga sama zaradi vseh lastnosti ne bi ponovno kupila. A recimo, da se bom zaradi barve potrudila, da ga bom čimveč nosila :)

Ste si kaj privoščile iz te kolekcije?

Ni komentarjev:

Objavite komentar