četrtek, 12. november 2015

Jesenski recept: mafini z jabolki in orehi

Radi delate mafine? Kateri so vaši najljubši?
Jaz jih zelo rada delam, saj so enostavni in je toliko možnosti pri njihovem ustvarjanju. Tokrat sem se odločila, da naredim mafine, ki vsebujejo orehe. Letos je bilo namreč ogromno orehov, ki sem jih zgodaj jeseni pridno pobirala in jih sedaj ob gledanju televizije čistim.

Naredila sem zelo enostaven recept z jabolki in orehi.
Sestavine
  • 100g pirine moke
  • 1 jajce
  • zavitek vanilijevega sladkorja
  • 4 zelo majhna jabolka
  • 50g sladkorja
  • 40g orehov
  • 50ml mleka
  • 50ml olja
Postopek
Skozi cedilo sem presjala moko, jo zmešala z jajcem in dodala vanilijev sladkor. Olupila sem 4 majhna domača jabolka in jih zribala. Orehe sem zmlela ter dodala še preostale sestavine in zmešala v gladko maso. V pekač sem dala papirnate modelčke in si s pomočjo majhne in velike žlice dozirala maso. V pečici sem pekla približno 25 minut na 170 stopinjah. 

Mafini so podobnega okusa kot jabolčni zavitek ali študelj, meni osebno še malenkost boljši. Drugič bom naredila več mase, saj so bili tokrat res bolj majhni. Domači so jih pohvalili :) le brat je komentiral, da so malo premalo sladki, ampak on ima rad res zeeelo sladko.

Če jih boste tudi sami preizkusili, priporočam, da jabolka naribate in ne zrežete, edino mogoče kot dekoracijo na vrhu lahko narežete jabolčne rezine, saj se lepo zapečejo in dodajo piko na i.

Tukaj je povezava do originalnega recepta.

2 komentarja: