sreda, 19. avgust 2015

Ocena: Johnny Organic Detox maska ali piling za obraz

Za znamko Johnny Organic sem izvedela preko Larisinega bloga 21st century girl, ker je napisala oceno tega izdelka. Ne vem točno zakaj me je tako premamil, da sem takoj preverila na Googlu kaj piše o tej znamki in če so mogoče obljavljene še kakšne ocene tega izdelka. Dosedaj nisem kupila še nobenega naravnega kozmetičnega izdelka, tako da nisem ravno vedela, kaj pričakovati od Johnny Organic.
UPORABA:
Uporabi me kot dnevni piling: zmešaj pol čajne žličke prahu z enako količino vode, s krožnimi gibi vmasiraj na obraz in vrat, speri z mlačno vodo. Ali obrazno masko: eno čajno žličko prahu vmešaj z eno čajno žličko vode, da se formira gel. naneseš na obraz in vrat (izogneš se predelu oči). pustiš delovati 15 – 20 minut, oziroma dokler se ne posuši in dobro spereš z vodo.
Primeren za vse tipe kože, še posebej pa mastno, aknasto ali poškodovano kožo.
Sestavine: Blato mrtvega morja, neem (azadirachta indica) listi v prahu*, spirulina v prahu*, klorela v prahu*, šipek v prahu, baobab v prahu*.
*ekološko certificirano
50 g čiste ljubezni!
Vir: http://johnnyorganic.si/product/detox-zelen-piling-maska/

Stane 13,95€, poštnina je na njihovi spletni strani brezplačna. Imajo jo tudi na ličila.si, cena je ista, poštnino je potrebno dodatno plačati. Naročila sem preko original spletne strani in sem bila s storitvijo več kot zadovoljna. Ko sem plačala, sem poslala potrdilo o plačilu in že naslednji dan dobila pošiljko na svoj dom. Zanimivo je, da je na računu razdeljena cena na dva stroška in sicer cena izdelka, ki je 10,28€ z DDV in poštnina z DDV 3,66€.
To je bil prvi poskus mešanja maske in kot vidite jo je prišlo kar precej ter je bolj tekoče teksture. Ugotovila sem, da imam preveliko čajno žličko, zato sem pri drugem mešanju naredila po svojem občutku :)
MOJA IZKUŠNJA IN OCENA: 

1. preizkus:
Pri nanašanju maske je bil občutek vlažil, po nekaj minutah mi je kožo začelo zategovati, kar ni bilo najbolj prijetno, vendar občutek ni bil pekoč. Vonj maske je po posušenih travnatih bilkah, vendar po nekaj minutah ni več moteč. Ko se je maska strdila in začela na posameznih predelih pokat, sem jo odstranila z mlačno vodo. Voda kar odteka z obraza kot da bi bil obraz namaščen, zato odstranitev ni tako enostavno kot pri drugih maskah, a še vedno ne preveč težavna :) nato sem nanesla Balea Aqua serum. Po odstranitvi maske je bilo zaznati na posameznih delih obraza manjšo rdečico, ki je po nekaj minutah izginila. Pojavila se je najbrž zaradi delovanja maske in prekrvavitve. Koža po eni uri izgleda vidno spočita in bolj sijoča, a nima mastnega videza.
2. preizkus:
Pred drugim preizkusom sem si stiskala akne, ker me je zanimal efekt maske po takšnem stanju in kako bo vplivala na rdečico, ki je nastala pri stiskanju. Pri nanašanju maske je bil tokrat občutek malenkost pekoč. Pri odstranjevanju so bile rdečice od stiskanja precej manjše, nekatere so celo izginile, vendar je tokrat rdečice trajala malo manj kot 30 minut, a nato izginila. Ne vem, če je to normalen pojav, vendar mislim, da ne gre za alergijo, saj me ne peče, ampak le greje. Tudi pod kožo je še kakšno uro ali dve občutek prekvavljenosti in toplote.
Spošna ocena:
V osnovi sem z masko zadovoljna. Po dveh uporabah imam vsej na čelu bolj gladko kožo in se pod prsti ne čuti toliko majhnih mozoljčkov, ki niso tako vidni, a meni osebno precej moteči. Namen jo imam uporabljati le kot masko. Glede na porabljeno količino jo bom imela skupno za 12-15x, kar znese cca 1€/uporabo. 

Toliko z moje strani :)

16 komentarjev:

  1. Joj to bi bilo idealno za moj obraz poln mozoljev :/ Ampak zmeraj pozabim naročiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz ti jo vsekakor priporočam. Upam, da jo boš kmalu preizkusila, ker me res zanima, kako se bo obnesla na tebi ;) tako, da naslednjič jo prosim ne pozabi naročit :D

      Izbriši
  2. Oooo, glej! Me veseli, da ti je bila všeč! :)
    Mi je pa zanimivo kako vplivajo izdelki na vsako kožo drugače. Mene recimo ni nič zategovalo, mogoče sicer, ker sem do sedaj uporabljala glinene maske s podobnim učinkom in sem tega vajena. Je pa zanimivo, da tudi kake posebne rdečice nisem opazila.
    Sicer pa zelo lepo napisana ocena, res superca! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko sem jo dobila, sem jo takoj preizkusila in priznam, da me je kar malo skrbelo, če mi bo res tako všeč kot tebi :)
      Po mojem je zategovanje nekaj normalnega pri takih maskah, saj če si pravilno logično razlagam se voda nekaj vpije v kožo nekaj izsuši in zato pač zateguje. A misliš, da si rdečico pravilno razlagam ali bi me mogoče moralo skrbeti?
      Hvala, je moja prva in sem jo parkrat popravila, ker nisem vedela, kako naj jo čimbolj jasno, jedrnato in dobro napišem :)

      Izbriši
    2. To pa res ne bi vedla, mogoče vprašanje bolj za kako kozmetičarko. Samo če rdečica izgine relativno hitro in te nič ne srbi ali peče se jaz ne bi preveč vznemirjala. :)

      Izbriši
  3. Btw ma tvoj blogec mogoče kakp stran na FB, da te še tam spremljam? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. FB strani skoraj sigurno ne bo, mi je pa brat pomagal urediti GFC gumb :) če prav razumem, je tudi ta opcija dobra za spremljanje novosti na blogu?

      Izbriši
    2. Hehe, jaz sem prvih par mesecov tudi tak govorila. Potem pa sem ugotovila, da če objavim na fb več ljudi vidi kdaj je nova objava in je več ogleda. Na začetku nisem imela skoraj nič komentarjev in zelo malo ogledanost, ti pa jih imaš že od začetka kar dosti. :)

      Izbriši
    3. Preko FBja je res lažje in več ljudi te opazi :) jaz sem še pred časom spremljala blogersko sceno iz ozadja in kljub temu, da se večina odloči imeti blog zaradi svojega veselja, sem pomislila, da je veliko lepši občutek, če te kdo dejansko bere in komentirala. Sedaj vidim, da se res razveselim čisto vsakega komentarja, ki mi ga kdo nameni :)

      Izbriši
  4. Če imaš podobne ogrce na nosu, kot jih imam sama, malo dvomim, da bi bila tako globinska in bo pri tem pomagala. Mogoče se motim in bo po par uporabah naredila čudeže :) Pri tistih ogrcih mi še najbolj pomaga, da grem z nohtom in priskam na nos ter se pomikam višje po nosu. Če razumeš, kako mislim :) Tako mi gre še največ več. Poskusila sem že marsikatere obliže za te ogrce, a brez večjega uspeha.

    OdgovoriIzbriši
  5. Te maske sem tudi jaz videvala po blogih, spominjajo me na verzijo nemških (holly's natural), ravno tako organske in koži prijazne :) Pa še vsi jih hvalijo in so zelo zadovoljni z njimi :) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaenkrat še nisem prebrala negativne ocene o tej maski, je pa res, da je še relativno malo časa na trgu.. Imaš prav, res spominjajo na nemške maske, kaj več pa ne morem rečt, ker čisto nič ne razumem nemško :)

      Izbriši
  6. Joj jst prisežem, da sem edina, ki še ni probala nič od njih:):), pa sem bl natural usmerjena:). Me pa drgače mika piling za telo, mogoče v prihodnje, ko porabim zalogo:). Si pa spisala super oceno*

    OdgovoriIzbriši
  7. Upam, da je to pravi način, da obvestim tiste, ki želite preizkusiti to masko, pa je še niste :) nekateri izdelki podjetja Nutrisslim bodo na voljo od ponedeljka 21.9. tudi v Hoferju kot posebna ponudba za ceno 8,99€. Imeli bodo piling za telo (kavni ali himalajski solni piling) ter piling in masko za obraz (face-detox ali kakavova maska). Če gre za identični maski ne vem in najbrž ne bom niti utegnila it pogledat, ampak če imate čas, vam mogoče ta informacija vseeno koristi :)

    OdgovoriIzbriši