sreda, 26. avgust 2015

Manikura #2: Essence LE The Twilight Breaking dawn part 2 - Jacob's protection

Zadnji teden je pri nas bolj kot ne deževno in zato sem se odločila, da svoje nohte obarvam v temno barvo. Essence lak The Twilight Breaking dawn part 2 Jacob's protection je bil v prodaji skoraj 3 leta nazaj. Nosila sem ga izredno malo, čeprav gre za precej lep lak. Mislim, da je bil problem sušenje in težav nanos, čeprav sedaj se mi oboje ne zdi tako nemogoče in se mi je zdel nanos samega laka precej enostaven in enakomeren :) V osnovi gre za črn lak, ki ima v sebi modre in zelene bleščice. V steklenički izgleda lak zelo bleščeč, ampak na nohtih je tak samo, če je sonce ali močna svetloba. V nasprotnem primeru bleščice niso tako vidne.
Obstojnost: 2-3 dneva z uporabo podlaka
Prekrivanost: 2 nanosa
Tekstura laka: preprosta za nanos
Sušenje: lak se v osnovi precej časa suši in če ne počakaš vsaj 10 minut med prvim in drugim nanosom ter po drugem nanosu vsaj 1h, so možni odtisi posteljnine. Naslednjič bom obvezno uporabila hitrosušeči nadlak, ker kljub temu, da sem šla spat čez 4 ure, sem se zjutraj zbudila z odtisom posteljnine na dveh nohtih :/ 
Na srečo je tudi sonce posijalo, tako da sem ga imela priliko slikat na naravni svetlobi, da se vidi koliko bleščic je v njem :) zdi se mi, da temnejši laki lepše izpadejo na daljših nohtih (moji so trenutno 1,5cm dolgi) kot na krajših. Kakšno je pa vaše mnenje o tem? :)

4 komentarji:

  1. uh mi je zanimiva barva, sama se takih temnih poslužujem na malce daljših nohtih, mi izpade fino, ko pa imam kratke pa kak nude odtenek.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je tudi zanimiva in mi je kar malo žal, zakaj sem ga tako malo nosila, ko je pa tako lep ;)

      Izbriši
  2. Lep, močan odtenek :) Pa lepe nohte imaš!

    OdgovoriIzbriši