petek, 17. julij 2015

Za začetek malo o meni...

Verjamem, da je bila prva asociacija, ko ste prebrali naslov bloga... o glej jo, ta je raverka, bo pisala o partyih, drogah, alkoholu in vse kar se dogaja na takih zabavah, ampak naj vam povem, da ste se zmotili :) Res je, rave mi je blizu že več kot 10 let, odkar se zavedam zase in nisem več otrok, toda sama sem se odločila, da bom to besedo uporabila v drugačnem kontekstu... Vas že mika, o čem bo govora na tem blogu? Na to boste morali še malo počakati. 
Vir: http://www.sodahead.com/entertainment/everyone-is-invited-to-stephenbs-rave-party/question-4799112/

Za začetek spisek nekaterih mojih karakternih lastnosti, ki so povezane s posamezno črko imena bloga. Izbrala sem 3 pozitivne in 3 "negativne", ki so se vsaj v večini primerov izkazale tako :)
Razmišljujoča
Ambiciozna
Vesela
Eksplozivna

Optimistična
Nezaupljiva

Mojca... pa zato, kej je to moje ime... logično :)

Čeprav ima večina negativno mnenje o rave kulturi, so bile prvotne lastnosti te kulture:
  • odprtost - ni obstojanja, zaničevanja
  • sprejetost - drugačnega mnenja in ne prepričevanje v svoj prav za vsako ceno
  • pozitivizem - do sveta, drugih
Poleg tega je filozofija rave označena tudi v angleški kratici PLUR, kar pomeni
  • Peace - mir
  • Love - ljubezen
  • Unity - razumevanje, enotnost
  • Respect - spoštovanje
Ko sem iskala videoposnetke, sem naletela na tega, kateri mi je prav prisrčen :)
Sam koncept rave mi je precej blizu, čeprav ga nekateri ne razumejo, ne sprejmejo ali niti ne vedo, da se je tako začelo... že res, da je sedaj na zabavah veliko droge in alkohola, ampak lastnosti in filozofija so vsaj večinoma ostale iste. Sama nimam nobene negativne izkušnje od obiskovalcev, kvečjemu pozitivne.

Mogoče sem malo zašla :) kar sem hotela povedati je to, da sem z rave kulturo precej blizu, navdihuje me saj si lahko kdorkoli hočeš in četudi izstopaš iz družbe, se ti večina ne posmehuje ali obtožuje. Party zabave mi dajo neverjetno energijo in četudi doma poslušam sete, me spravi v izjemno dobro voljo. Kar me loči od ostalih je to, da partyje večinoma preživim v 0.0 stanju in se droge nikoli nisem dotaknila. Da res je, že sama glasba mi da tako energijo, da ne potrebujem nobenih dodatkov, da sem v svojem svetu, odmislim probleme in preprosto le uživam.

Zdaj pa najpomembnejše :D Pisala bom o vsemu, kar me navdušuje, me drži pokonci in mi daje moč za naprej ter zaradi katerih stvari živim bolj polno življenje. Tudi o stvareh, ki jih nikoli nisem počela, pa si jih želim :) ne bo manjkalo objav od kozmetike, športanja in preizkušanja novih receptov, nakupovanja do zabav in mojih razmišljanj ter priprave na "odraslo" življenje, ko se enkrat študentsko življenje zaključi.. 

Za prvič bo dovolj :) se slišimo kmalu!

5 komentarjev:

  1. Dobrodošla v svetu blogov :) Saj tukaj je ravno to pomembno, da pišeš o tem kar te veseli in zanima, noben blog ni isti in to je tisto, kar je najboljše pri tem :) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je.. se bom potrudila, da se bom dobro odrezala kot novopečena blogerka :)

      Izbriši
  2. dobrodošla :D želim ti uspešno, veselo in iskreno deljenje svojega sveta z vsemi nami ;) komaj čakam, da vidim kaj se v resnici skriva za punco, ki ne bo pisala o drogah in zabavah kot si sama omenila ;D hhh.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ;) malo me je strah, ker sem totalno neizkušena, ampak recimo, da mi to daje dodaten adrenalin, da bom ves svoj prosti čas vnesla v kreiranje svojega bloga in ga poskušala narediti čimbolj zanimivega in berljivega.

      Izbriši
  3. Smem izvedet v katerih osebnih lastnostih se najdeš? Zelo me zanima :) me veseli, da se strinjaš z mano in da ti ostaja v lepem spominu.

    OdgovoriIzbriši