torek, 21. julij 2015

Nove pridobitve #1

Nisem ena izmed tipičnih žensk, ki bi poznala večino trendov in novosti na področju mode in kozmetike. Večinoma grem nakupovat le, ko kaj nujno potrebujem ali se uniči.. v osnovi ne kompliciram, sem pa opazila, da se vedno bolj pojavlja želja, da bi bila bolj ženstvena, bi znala poudarili svoje prednosti in zakriti pomanjkljivosti ter skombinirat ultra sexy opravo za it ven :) realno stanje je daleč od tega :D skupno število zapestnic, verižic, uhanov, prstanov lahko preštejem na prste ene roke, obutve brez pete sploh nimam, še manj ženstvenih torbic, saj nosim večinoma praktične z daljšim pasom čez eno ramo, skratka čaka me veliko dela :D s kozmetiko je podobna zgodba, minimalno, kar je "nujno", ličenje ne obvladam, razen nanosa maskare in pudra :)

Po dolgem času sem šla prejšnji teden nakupovat in si kupila naslednje stvari. Odločila sem se, da poskušam it vsaj malo izven svoje cone udobja kar se tiče oblek. Dosedaj sem večinoma kupovala športno. Občutek, ko greš nakupovat nekaj kar nisi navajen, je po eni strani kar grozen, ker ne veš kaj bi sploh kupil in se ti obenem vrti v glavi 100 različnih misli od tega, kako bom to skombinirala, če bom to nosila do tega ali to zgleda dobro na meni ipd?! Dileme, dileme... 

Kozmetika... lastnice pridejo vedno prav, sploh pri eksperimentiranju raznovrstnih kitk. Odkar sem preizkusila Curaprox zobne ščetke, jim ostajam zvesta. Blistex MedPlus je must have za razpokane in pekoče ustnice. Aveo tuš gel sem prvič kupila, kako se bo obnesel, še ne vem.. in ja, kupila sem tudi kremo za trdovratni celulit. Ne verjamem v čudeže in ta nakup se ne bi zgodil, če ne bi stopila v prvo trgovino, kjer sem pomirjala kratke hlače in me je ob pogledu nase zgrabila groza :/ toliko nagrbančene in celulitaste kože kot sem videla v tistem ogledalu, nisem že zelo dolgo in najbrž vam je povsem jasno, da te kratke hlače niso šle z menoj domov :D naslednji korak je bil Lekarna in Somatoline krema o kateri sem brala pohvale. Seveda se bom sedaj pridno mazala, kaj mi pa druzga preostane, krema ni bila ravno poceni in ne zdi se mi smiselno, da se na njej začne nabirat prah :)

Še točni podatki o nakupu kozmetike:
Somatoline Cosmetic Anti-cellulite Intenzivni tretma trdovraten celulit 150ml 29€, Lekarna
Curaprox 1560 soft zobna ščetka 4,35€ Muller
Blistex balzam za ustnice MedPlus 7ml 2,19€ Muller
Aveo Kremni gel za tuširanje Sanje Sadja 300ml 0,89€ Muller
Lastnice za lase 1€, Tedi


Oblačila
Brazilke so v zadnjem času stalnica pri meni; nakup belega nedrčka je bil nujen, ker nimam nobenega.
Čipkaste brazilke H&M 5,99€
Bel nedrček push up H&M 14,99€

Srajčk do sedaj nisem nosila, niti kupovala, to je prva v moji zbirki. Ni najbolj eleganta, všeč mi je, ker je telirana po telesu. Sama imam postavo v obliki peščene ure in ohlapna oblačila na meni izgledajo obupno (vsaj meni se tako zdi)
Bela potiskana srajčka z metulčki H&M 9,99€

Spodnja majica ni nič posebnega, mi je pa všeč zaradi barve, ker je lepe turkizne barve. Čez je čipkasta majica do komolcev, ki v kombinaciji z vpadljivo verižico izgleda precej prefinjeno :) čeprav za nakup vpadljive verižice še nisem zbrala dovolj poguma, zato je ostala na stojalu
Svetlo turkizno modri komplet – spodnja majica in lahkotna ¾ prosojna majica za čez Vogele 9,99€ (znižano iz 24,99€)

Tak tip majice sem si dolgo časa želala in končno dobila. Zdi se mi idealna za hladne poletne večere, čeprav je trenutno vseeno prevroče zanjo :)
Dolga temno modra majica za čez C&A 9€ (znižana iz 15€)

Aviatorke so mi zelo všeč in pašejo na mojo obliko obraza. Vesela sem, da sem dobila takšne, ki vlečejo malo na modro. Poskusila sem tudi z odsevajočimi stekli, vendar se nisem počutila dobro z njimi, zato sem kupila običajne.
Aviatorke C&A 10,95€

Navadne nogavice, ki pridejo vedno prav..
3x sive nogavice Active canda C&A 5€

Tekaške hlače malo nad koleni. Nič posebnega, pri teku se dobro obnesejo in ne lezejo gor. Svetlikajoči se del je logotip znamke..
Tekaške kratke hlače Karrimor SportsDirect 16€

Ima kdo nasvet zame, kako najlažje preidem na bolj ženstveni stil? Kaj lahko naredim, da se bom v takih oblačilih počutila bolj domače in samozavestno? Katere spletne strani naj spremljam, da bom lažje in hitreje napredovala pri tem? Trenutno sem bolj kot ne laik in bom vsakega nasveta zelo vesela :)

Naj vas sonček prijetno greje in ne pozabite na mrzlo pijačo :) se beremo!

5 komentarjev:

  1. Očala so res lepa. Tudi sama sem kdaj v dvomih, ko grem nakupovati kaj novega in ne vem kako izbrati. Lepa objava.

    LEJA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) kolikor sem pregledala na hitro tvoj blog, imaš lepo izoblikovan stil in si mi s tem komentarjem dala nekaj poguma, da ni za obupat in da bo tudi meni sčasoma vedno lažje nakupovat nove stvari.

      Izbriši
  2. Sploh se ne sekiraj. Kabine za preoblačenje so znane po tem, da se takoj opazi vsaka majhna "nepravilnost". Tista močna svetloba in pa ogledala na vsaki steni. Jaz stojim v kabini se zgroženo gledam in si govorim: "To ni realno, to ni realno, pri dnevni svetlobi se tega ne vidi."
    Če imam prav ali ne pa še zdaj ne vem, hehe. xD

    Drugače pa se mi zdi, da se na taka oblačila najbolje navadiš ko jih čim več nosiš. Po mojem mnenju je najbolje napredovati postopoma, najprej recimo kaj športno elegantnega in potem tisti ekstremi.
    Drugače pa se tudi jaz najboljše počutim v teniskah, visoke petke obujem res redko. Okej, če ne bi bila visoka čez 180 cm bi jih verjetno pogosteje. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dejansko ti ta monolog pomaga? :D

      Se strinjam s teboj. Sem prav vesela, da sem slučajno naletela na tvoj blog, ker mi bo glede tega precej v pomoč, vsaj kolikor sem ga na hitro preletela :)

      Izbriši
    2. Haha ... včasih pomaga, včasih. ;) ;)

      Izbriši