torek, 28. julij 2015

Porabljena kozmetika #1

Branje objav o porabljeni kozmetiki so ene izmed ljubših, ker pogosto dobim ideje za preizkus katerega novega izdelka. Tokrat bom pisala o svojih porabljenih izdelkih.


Izdelki za nego las
2x Balea šampon za suho umivanje las EXTRA FRISCHE
Nikoli nisem uporabljala šamponov te vrste, ker me je vonj zelo odbijal in nisem videla smisla, zakaj bi ga uporabljala, če skoraj isto časa porabim za navadno umivanje. Toda lasje se mi vedno bolj mastijo in nekaj je bilo treba ukrenit. Kupila sem ga, ker sem prebrala nekaj pohval in moram reči, da sem navdušena nad njim. Lepo podaljša čas med umivanji, uporaba je zelo hitra ter ne pušča belih madežev na mojih temno rjavih laseh. Jezna sem sama nase, zakaj mu nisem dala prej priložnosti :)
Ponovni nakup: že opravljen

Schauma Fresh it Up! šampon za mastno lasišče in suhe lasne konice
Ne vem ali res diši poletno ali se mi to samo zdi, ker sem ga prvič kupila v poletnem času :) se dobro peni, lasje dobro očisti in jih ohrani približno 2 dni čiste.
Ponovni nakup: že opravljen 

Ebelin lastnice za lase
Boste rekli, da lastnice ne morejo razočarati, a te so me. Precej hitro so izgubile črno barvo na nekaterih predelih, poleg tega je zaščita na koncu lastnice odpadla že po nekajkratni uporabi.
Ponovni nakup: ne, ker mi niso všeč

Elite lastika za lase
Kupila sem jih že veliko in ta je prva, ki se mi je raztrgala. Rade se razširijo na predelu, kjer so spojene skupaj, vendar nisem opazila, da bi mi uničevale lasje.
Ponovni nakup: ne, ker moram najprej porabiti zalogo

Izdelki za nego telesa

Balea krema proti celulitu
Krema kot krema, nisem opazila nekega učinka prav tako ne pospeši cirkulacijo, se pa hitro vpije in je precej tekoča.
Ponovni nakup: ne

Balea gel za tuširanje po sončenju
Resnično poleten vonj, must have za poletje :) ko ga uporabim, imam občutek, da sem nekje na morju, blizu mene je plaža, pesek... pravo poletno vzdušje mi pričara. Nimam občutka, da bi bil vlažilni in ščitil kožo pred izsuševanjem, mi je pa dovolj všeč, da bi ga še kdaj kupila.
Ponovni nakup: mogoče

Izdelki za nego obraza
Balea aqua serum
Vlažilen, za poletje odličen, porabi se ga malo, precej mazljiv - ima vse kar mora imeti pravi serum :) ne spoznam se na sestavine, vendar je baje tud sestavinsko super.
Ponovni nakup: že opravljen

Manhattan clearface krema za obraz
Dobila sem jo nekje založeno v predalu. Vem, da mi je bila včasih všeč, vendar sedaj mi je bila preveč lepljiva, tako da sem komaj čakala, da jo porabim.
Ponovni nakup: ne

Balsam za nego ustnic
Ne pušča belih madežev na ustnicah, pri višjih temperaturah se ne topi in še cenovno ugoden je. Če niste preveč zahtevne uporabnice, vam bo všeč :)
Ponovni nakup: ne, ker sem dobila boljšega

Elite škarje za trepalnice
Niso nič posebnega, opravijo svoje delo, trepalnic ne poškodujejo, vendar se mi zdi, da so bile Oriflamove bolj vzdržljive in so bile gumice boljše.
Ponovni nakup: da, ker raje kupujem v fizični trgovini kot preko spleta

Izdelki za nego nohtov
Afrodita oljni odstranjevalec laka za nohte
Uporabljam ga že precej časa, dobro odstrani lak razen pri tistih z bleščicami je potrebno uporabiti metodo z aluminijasto folijo. Lepo diši, nohte precej manj izsuši kot večina drugih Essencevih in Ebelinovih odstranjevalcev, ki sem jih dosedaj preizkusila.
Ponovni nakup: že opravljen

Maybelline Colorama 83
Na začetku mi je bil zelo všeč, saj je prekrivalen v 2 slojih in se precej hitro suši. Ko sem ga porabila do polovice, sem morala pri vsaki uporabi dodati par kapljic razredčevalca, vendar kljub temu je bil nanos precej težaven, zato sem se odločila, da ga vržem stran.
Ponovni nakup: ne, ker imam podobno barvo laka že v svoji zbirki

Ostalo
Babylove vlažilni robčki
Vsestranski, tako za intimne predele kot za osvežitev telesa in čiščenje obraza.
Ponovni nakup: opravljen v drugi različici

Senza intimni robčki
Uporabljam jih za intimne predele ali za osvežit roke. Dosedaj nisem imela nobenih težav.
Ponovni nakup: že opravljen

Beauty Iserre cotton buds
Pri palčkah za uha nisem zahtevna. Pomembno je, da vata ne leze dol in se palčka ne preveč prepogiba.
Ponovni nakup: ne

7 komentarjev:

  1. Kar nekaj je izdelkov v tej objavi, za katere nisem vedela da obstajajo. Tale Balea Aqua serum mi je zanimiv- iščem nekaj kar bi dodatno vlažilo moj suh obraz, tako da mogoče obiščem kakšen dm jutri, ko bom v Ljubljani :) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem z uporabo suhih šamponov začela pred kakim letom, prej mi sploh ni bilo jasno kaj bi z njimi. Sedaj pa so res nepogrešljivi, celo če se za vikend zvečer odpravljaš ven in se ti cel dan ni ljubilo oprati že res grozno mastnih las. Pri meni se včasih zgodi, hehe. ;)
    Drugače pa glede Afroditinega odstranjevalca laka, tudi meni je všeč njegov vonj, klešče za trepalnice pa so Oriflamove res kar okej. Preizkusila jih sicer nisem veliko, to pa zato ker so se mi tiste od Oriflama tako obnesle. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe nisi edina, veš :) odkar sem ugotovila njegovo praktičnost, prakticiram le 2x tedensko pranje z vodo in šamponom, ostalo pa po potrebi suhi šampon. Sploh sedaj poleti je zelo uporaben, ker se lasje bolj hitreje mastijo :) kateri suhi šampon imaš?

      Izbriši
    2. Nekaj časa sem uporabljala takega pink od Lee Staford, samo se mi zdi malo predrag, tako, da sedaj uporabljam Baleinega. :)

      Izbriši
  3. Se opravičujem, ker ti nisem že prej sledila, ampak nisem vedela, da imaš blog. Tako, da čestitke in se bomo sedaj več brali!

    Sama sem z Baleinimi izdelki kar zadovoljna. Sem ravno včeraj videla nov gel za tuširanje pa sem ga potem kar pozabila kupiti. Imam pa enak Afroditin odstranjevalec laka in mi je prav tako super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, sem kar nekaj časa zbirala pogum, da sem uresničila to željo :)

      Izbriši