četrtek, 6. avgust 2015

Zabava, druženje, aktivno preživljanje časa #1: Morje, Party time, obisk in Razuzdanka :)

Letos na žalost ne bom šla nič na morje za več dni kot je bilo to v navadi leta poprej. A to še ne pomeni, da bom poletje preživela ležerno. Zaenkrat se mi kar dogaja in poskušam karseda uživat ter bit aktivna. Letos se nam je celo uspelo dogovorit s prijatelji iz drugih koncev Slovenije s katerimi smo se dogovarjali cela 4 leta (!) za vikend na morje. Seveda smo uživali in nam je bilo vsem žal, zakaj se nismo že prej zmenili za to. Saj vam je poznano to, ne? :) 


Vikend oddih na morju Simonov zaliv, Izola in Portorož
Obvezna oprema: neon roza kopalke, zaščitna krema za sonce Ombia (obožujem njen vonj), kopalne hlače New Yorker, Sončna očala C&A, reviji Bodi zdrava in L&Z





Eco fest, Opatje Selo, NG 24.7. - 26.7
Tradicionalno že 7 leto zapored vikend žuranje na partyju od večera do zgodnjih dopoldanskih ur v okolici Nove Gorice. Party, ki se ga splača obiskat. Žal je letos vreme ponagajalo, tako da se je nočni program odvijal v Hit športni hali v Šempetru, kar je izgubilo bistvo open air dogodkov, a je bilo vseeno kar zabavno in pestro.
Obvezna oprema: party očala in majica Eco fest


Druženje z dobrim prijateljem :)
Darilo za mojo gostoljubje, ko sem ga povabila na obisk. Obožujem Raffaello <3

Kino - Film Razuzdanka in nekaj za se posladkati :) osebno me je film razočaral, saj je bila tipična romantična komedija. Sama sem pričakovala več zanimivih pripetljajev, dokler se še išče in uživa samsko življenje pri 30ih, ne pa že skoraj od začetka filma, kako se počasi zaljublja. Saj rada gledam romantične filme, ampak ko grem v kino pa pričakujem vseeno več od njih, ne pa tipične zgodbe. Reklama je top in res pritegne, film pa nič posebnega.. osebno se mi zdi, da je bistvo filma to, da kljub temu, da ima vse, si potihem želi resne veze in nekoga, ki bi ji stal vedno ob strani in bi se nanj lahko zanesla. Hm.. saj po tem najbrž vsi hrepenimo, če že ne na glas pa potihem si tega želimo :)

Tako sem preživela zadnje 3 tedne, kako bom naslednje in preostale dni v mesecu avgust še ne vem, nimam nobenih planov, a vendarle upam, da se bom imela karseda fajn :) 

5 komentarjev:

  1. Oooooo, L&Z in rafaelo. Nimaš boljšega! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw, Eco imam v planu drugo leto, letos mi je že drugič križalo z načrti, smola pa taka sicer pa vidim da si uživala in luškan blogec!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eco fest vsekakor priporočam, če je vreme lepo in sončno je sploh super, ambient v naravi je odličen. Zdi se mi, da je vedno zadnji vikend v juliju, tako da mogoče ti bo v tretje uspelo it :)

      Hvala, sem šele začela, a upam, da se bom dobro upeljala v blog sceno :)

      Izbriši
  3. UUU dobrodošla v blogrskem svetu..komaj čakam vedno več objavic, v blog sceno se boš vpeljala absolutno, pogrešam kakšno ikonico, da bi ti lažje sledila, te dodala. Imaš mogoče Fb stran, da bom takoj obveščena o novostih:) ugl. dobrodošla in jouuu morje..top:)

    Monika
    Sugarlove blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pripombo :) odločila sem se, da FB strani ne bom imela, bi pa imela GFC, vendar mi ni uspelo skreirat ikonce. Delala sem po navodilih nekega bloga, a brez uspeha... Kakšne nasvet? Preko česa je najlažje spremljati novosti, kaj mi priporočaš? Sej totalen laik kar se tega tiče, tako da bo vsak nasvet več kot dobrodošel :)

      Izbriši