četrtek, 13. avgust 2015

Manikura #1: Yes Love G12-2

Prišel je čas za objavo moje prve manikure. Za začetek nekaj dejstev o meni in lakih:
  • obožujem lakiranje nohtov
  • glede nanosa in vsega kar se tiče lakiranja sem precej perfekcionistka in me jezi, če se mi lak razpacka ali okruši
  • ne razumem ljudi, ki hodijo z precej okrušenim lakom naokoli in se res vidi, da se to ni to zgodilo slučajno (ravno tako ne punc, ki objavljajo na youtubu tutoriale in so perfektno naličene, a z okrušenim lakom)
  • prakticiram le osnovno lakiranje in bi se zelo rada naučila čimveč novih metod lakiranja in risanja raznih vzorčkov
  • če imam nalakirane nohte, vse stvari in vsako delo lažje opravljam :)
  • in kot zadnja stvar, v 80% imam v torbici lak, s katerim imam trenutno nalakirane nohte, če se mi slučajno okruši, da lahko v trenutku vsaj solidno popravim napako :) še posebno, če gre za lake, ki jih malo nosim in ne vem, koliko so obstojni na mojih nohtih
Lak Yes L<3ve G12-2 sem kupila lani v kitajski trgovini v Čatežu. Mislim, da so bili takrat pravi hit in sem povsod videvala slike teh lakov. Vsebuje 15ml in takrat sem dala zanj 1,5€.
Slika je bila posneta po 3 dneh nošenja laka


Obstojnost: brez podlaka se mi po 1-2 dnevu okruši, s podlakom Essence studio nails pro white effect, mi zdrži vsaj 3 dni brezhiben. Več kot toliko časa ga nisem še nosila, zato ne vem, kolikšna je maksimalna obstojnost.
Prekrivalnost: 1 nanos, če se ga previdno in enakomerno nanese
Tekstura laka: ravno prav tekoča za mini popravke med nanašanjem laka; sedaj, ko ga manjka cca 1/3 v steklenički, se je malenkost zgostil
Sušenje: 1 nanos se posuši v manj kot 15 minutah, če naneseš 2 nanosa potrebuje več kot 1h in je potreben hitrosušeči nadlak

Naj povem, da za vsa opravila, ki so v splošnem problematična za nohte kot so čiščenje s čistili, pomivanje posode, delo na vrtu ipd uporabljam zaščitne rokavice.

Upam, da uživate še zadnje ekstremno vroče dni v avgustu! No, vsaj po napovedih vremenoslovcev naj bi bilo temu tako :)

6 komentarjev:

  1. Se popolnoma strinjam! Tudi jaz ne razumem žensk, ki hodijo okrog s takimi nohti. :D
    Poznam celo eno, ki je hodila okog s samo enim nohtom namazanim. Prvi dan je rekla, da si ga je pozabila odstraniti. In to "pozabila" je trajalo 2 tedna. ;)

    Drugače pa lep odtenek lakca, mam ful rada roza. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojoj a ti to resno? :D si ne predstavljam, da bi hodila taka naokoli..

      Hehe izgleda, da nama je to skupno, ker jaz se tudi velika ljubiteljica roza barve :)

      Izbriši
  2. Joj kaj bi dala za takšne nohte kot jih imaš ti! :) Sama imam že toliko idej v glavi pa jih nikakor ne morem uresničiti, ker imam čisto prekratke nohtke :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po slikah sodeč imaš tudi ti čudovite nohte :) te pa povsem razumem, ker tudi mene precej jezi - žalosti, ko imam kratke nohte. Večinoma izgubim kar voljo do lakiranja.

      Izbriši
  3. Jaz sem nekaj pred xy let hodila po svetu z odkrušenim lakom. Še zdaj ne vem kako sem se prenašala. fuj. Potem me je pa nekaj pičilo in sem si prišla gor kako grdo je, zdaj pa na nekaj dni menjam manikuro :'D
    Drugače pa zanimiv blog. sem ga čisto mimogrede odkrila. se še vrnem kaj :)
    http://foreverevereveryoung.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe no samo, da te je nekaj pičilo in sedaj pridno menjavaš manikuro :D ti se kar vrni in hvala za povezavo do tvojega bloga, ti že sledim :)

      Izbriši