petek, 1. januar 2016

Srečno, zdravo, veselo 2016!

Leto 2015 je bilo zame precej pestro, bilo je od zelo žalostnih in nesrečnih trenutkov do veselja in novih izkušenj. Lani sem se začela zavedat, da se nekatere stvari ali dejanja preprosto morajo zgoditi, da se nekaj novega naučim ali začnem nekaj cenit. Po eni strani je precej žalostno, ker se učim predvsem na svojih napakah ter sem posvoje precej trmasta, ampak po drugi iz teh izkušenj veliko več potegnem.
Vir: http://sayingimages.com/happy-new-year-greetings-wishes-quotes-message-and-sms/

Dognanja, dejstva, spoznanja preteklih 365 dni:
  • ugotovila sem, da se moram bolj zanašati in poslušati svojo intuicijo,
  • poskušala biti bolj spontana in se poskušala potruditi, da nisem vsake malenkost kontrolirala ali načrtovala,
  • presenetila sama sebe in se prvič v življenju vozila z motorjem kot sovoznica, šla na 4-dnevni motoristični izlet po Balkanu - motor je bil zame do aprila 2015 NO-GO!
  • zaposlila v firmi, kjer sem sodelovala s programerji, čeprav računalništvo ni nekaj kar obvladam,
  • navdušila nad učenjem tujih jezikov, čeprav sem na tem področju precej šibka,
  • postala bolj odkrita in direktna v medosebnih odnosih ne glede na to, da nekateri težko prenesejo kritiko ali resnico,
  • naučila, da me ne motijo opazke znancev ali niti to ne, ki me vidijo parkrat na leto pa še to za nekaj minut,
  • vzpostavila stike z ljudmi in po dveh letih končno dobila družbo, v katerih se dobro počutim in me sprejmejo takšno kot sem
Za leto 2016 si želim, da bi:
  • bila na nekaterih področjih bolj vztrajna,
  • končno delala na projektu zaključka faksa,
  • posvetila več časa za druženje s osebami, s katerimi se razumemo in imamo skupne hobije ter spoznala nove ljudi,
  • naredila čistko v sobi, hiši in vseh elektronskih napravah,
  • več časa posvetila pisanju bloga, ne le na skrito prebirala tuje objave,
  • postala srečna sama s sabo in samozavestno dekle!
Ne vem zakaj čutim, da bo to leto nekaj posebnega zame in sem pripravljena na spremembe, katere sem že nekaj mesecev ali celo leto odlašala.
Vir: http://pozitivnemisli.com/pxwH/sre%C4%8Dno_novo_leto

Upam, da ste preživeli lepo silvestrovo v družbi najbljižih oseb! Srečno 2016!

4 komentarji:

  1. Super objava, mislim, da bi na koncu leta vsak moral napisati kaj takega, če ne drugo za sebe. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam s tebo :) na tak način bi sami pri sebi videli, da se vsako leto nekaj novega naučimo in dejansko napredujemo vsaj na nekaterih področjih.

      Izbriši
  2. Aja pa dobrodošla nazaj! Sem že pogrešala tvoje zapise in šla kar nekajkrat gledat, če je kaj novega. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Sem si vzela nenapovedano mini pavzo in le iz ozadja spremljala blogersko sceno :)

      Izbriši