sreda, 21. oktober 2015

T25 mi ni usojen..

Tega si pa res nisem želela! Komaj sem čakala, da se spet začnem, a zgleda, da nimam sreče. V torek sem šla po dolgem času tudi malo tečt, ker je bilo res lepo vreme in še precej toplo za ta čas. Ne vem kako mi je uspelo, da sem nerodno stopila in si zvila gleženj. Ni tako kritično, da bi morala ležati cel dan, a če se le da počivam in ga ne preveč obremenjujem.
 Vir: http://sportnaoprema.si/kako-se-izgoniti-zvinu-gleznja/
Glede na izkušnje iz preteklosti, ko sem imela zvit gleženj, skoraj 2-3 mesece nisem bila sposobna skakati zaradi bolečin med poskoki (takrat sem skakala s kolebnico), tako da so moji plani s T25 padli v vodo. S čim bom zamenjala to vadbo še ne vem, prvo je cilj se pozdravit in začet s hojo, potem pa kar bo dalo bo dalo - kot so včasih babice in dedki govorili :)

No, se slišimo!

2 komentarja:

  1. Uuuč, res nimaš sreče. A saj bo, pač malo kasneje.
    Po resnici povedano si nisem še nikoli zvila gležnja in nimam pojma kako se počutiš, more pa biti grozno -.-
    Čimprejšnje okrevnje¨!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvič je bilo grozno! Čutila sem nenavadno bolečino na tistem predelu tudi po preteku pol leta, če sem naredila napačen gib. Pravijo, da je včasih naslednjič hitrejše in lažje okrevanje in moram reči, da je res nekaj na tem, ker je na videz že skoraj ok. Hvala :)

      Izbriši