petek, 25. september 2015

Manikura #4: Essie - Bahama Mama

Končno je prišel na vrsto moj prvi Essie lak nad katerim sem precej navdušena :) gre za pravo jesensko barvo v vinskih odtenkih in kot nalašč za čas okoli trgatve in predelave grozdja. Lak mi je precej všeč, stekleničke lakov so ene izmed lepših in verjamem, da se bo v prihodnosti znašel še kakšen na moji polički :)
Po treh dneh nošenja :)

Obstojnost: na mojih nohtih je obstojen 4-5 dni, po 5 dneh postanejo zelo vidne bele konice nohtov
Prekrivalnost: dva nanosa laka
Tekstura: tekstura laka je bila ob nakupu super, vendar sedaj po cca enem letu in ko sem ga približno 1/3 porabila, je postal precej gostejši, zato sem morala uporabiti razredčevalec. Opazila sem, da je zaradi par kapljic postal za malenkost svetlejši, vendar razlika je vidna le po prvem nanosu.
Sušenje laka: prvih nekaj mesecev je bilo sušenje laka milina, dva nanosa sta bila brez problema suha v 15 minutah, a sedaj temu ni več tako. Prvi nanos se hitro posuši, drugi nanos potrebuje kar precej časa za to. Mislim, da je to povezano s strukturo, ki se je od nakupa spremenila in postala gostejša.

Še ena slika, ki je nastala v času sušenja laka :)

5 komentarjev:

  1. Tudi meni se suši kar dolgo ... najhujše pa je ko že mislim, da je suho in vse popraskam dol z nečim ostrim. :D
    Zdaj imam navado, da ko nalakiram nohte pogledam kaki film ali kaki del serije, da so moji prsti res na miru. Sem kar nerodna in težko na miru. ;)
    Si izkoristila akcijo 1+1 gratis v DM-u? :)
    Meni se je malo zmešalo in sem jo kar dvakrat ... :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozabila sem omeniti, da mi je odtenek res svetoven. Za jesen je nepogrešljiv!

      Izbriši
    2. Tudi jaz imam to navado že kar nekaj let in če ne gledam tv ali sem na PCju medtem, ko si lakiram nohte, je že čudno :)
      Joj sploh nisem vedela, da je bila.. :(
      Mi lahko poveš še to, če je podoben Catrice laku, ki si ga pred kratkim kupila? Kateri ti je boljši, Essie ali Catrice?

      Izbriši
  2. Ta Essie je že nekaj časa na moji WL. Zdajle sem si v DMu kupila štiri, ampak na žalost je ta bil takoj pobran :( Je pa čisto jesenki ja. In joj kako lepe nohte imaš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem pogledala včeraj v bližnjem DM pa ga tudi niso imeli. Izgleda, da je res zelo zaželjen med uporabnicami :) hvala :)

      Izbriši