sreda, 30. marec 2016

Mali kraški maraton 2016

Uspelo mi je!! Čeprav se tudi v 9 tednu počivala zaradi gripe, 10 teden naredila le 4 treninge in teden pred prireditvijo se spopadala z bolečinami v kolenih in zato počivala, mi je uspelo preteči 9.4km v enem kosu :) v 10 tednu sva pretekli razdaljo 9.5km v času 68 minut in sem bila precej skeptična glede mojega rezultata. Že čas pod 1h se mi je zdel nemogoč, kaj šele nižji.
Moram reči, da mi take prireditve dajo res veliko dozo adrenalina, saj sem se na štartu odločila, da bom skušala preteči progo v tempu 6. - 6.15min/km, kar je več kot pol minute do minute hitreje kot sva midve trenirali. Se sama ne vem zakaj sem se tako odločila, vendar najbrž sem v sebi začutila, da bi to bila spodobna doseči. Zadala sem si linijo teka, osredotočila sem se samo nase in na svoj korak, ustaljeno dihala - vdih, 2 izdiha in se niti malo osredotočala na moj trenutni srčni utrip, ki je bil okoli 180 udarcev na minuto. Vsak kilometer sem bila bližje začrtanemu cilju in z 100% osredotočnostjo sama nase in ciljev v glavi sem prispela v cilj pod časom 56 minut. Občutek je bil neverjeten! Sama sebi nisem mogla verjeti, da mi bo to res uspelo in mi je..

Na cilju je bila na voljo voda, energijska pijača, koščki sadja in piškoti. Vsak udeleženec je dobil tudi medaljo iz marmorja za spomin. V plačilo startnine je bila vključena bela tekaška majica z logotipom Malega Krašega Maratona, čip za enkratno uporabo za merjenje časa ter bon za malico.

Posledica tega teka je bil musterfibr v sprednjih stegenskih mišicah, ki je trajal nekako dva dni in je šele danes ok. Cca 1h po teku sem začutila tudi rahlo špikanje v kolenu, kar bom skušala z uvedbo kolesarjenja omiliti, da bom lahko spet uživala v teku. Pravijo, da kombinacija obojega, je najboljše, saj v nasprotnem primeru kolena preveč trpijo. Čudno mi je le, da med tekom sploh nisem čutila nobenih bolečin ali neprijetnega občutka.

Kako naprej še ne vem, mislim pa, da bom z to objavo zaključila s pisanjem tega bloga in se selim na novo stran, saj sem tukaj ne najdem več. Kljub temu sem vesela, da sem s pomočjo tega bloga izpolnila svoj cilj, čeprav je šlo precej na tesno.

Lep teden vam želim!

2 komentarja:

  1. Uspelo ti je, super. Čestitke!! :)
    Sicer pa že sledim tvojemu novemu blogu. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, sem tudi sama zelo srečna zaradi uspeha. Mi je dalo precej zagona za naprej! :)

      Izbriši