torek, 5. januar 2016

Manikura #9: Essence Snow White - Sleepy in Zapadel je prvi ...

Jej pa ga imamo (čez nekaj ur bi lahko rekla smo imeli) tudi mi :) sedaj se precej hitro topi zaradi dežja. A kljub vsemu, ga je bilo dovolj, da sem dobila inspiracijo za uporabo laka Essence LE Snow White v odtenku Sleepy. Čeprav ga imam že 3 leta, sem ga dosedaj samo 3x uporabila. Gre za svetlo moder odtenek z mikro temno modrimi bleščicami, ki skorajda niso vidne. Sama sem jih opazila šele takrat, ko sem slikala manikuro.

Še malo snežnih slik :)
Vinograd in zid
Tačke sosedovega psička včeraj zjutraj in čez 2h; sneg na paljčevini :)

Škoda le, kej ni bilo zasneženo med prazniki, ko nas je bila večina doma in bi lahko dejansko uživali v njem.

4 komentarji:

  1. Luškan lakec, super barva za zimo. :)
    Škoda, da snega ni več ... v MB je vse že čisto zeleno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ... in dejansko zelo obstojen, kar 5 dni mi je zdržal na nohtih brez se okrušit :)

      Uff pri nas se je že prej kot v 3 dneh stopil. Čeprav je čudno, napovedovali so zelo mrzlo zimo in veliko snega pa ni nič od tega.

      Izbriši
    2. Kako ti to uspe?? Meni gre po dveh ali treh dneh vse dol. ;/

      Izbriši
    3. Načeloma je to odvisno od nohtov in nekaj tudi od kvalitete lakov. Opazila sem, da mi podlak bistveno bolj podaljša obstojnost kot nadlak, sploh kadar imam krhke nohte.

      Izbriši