četrtek, 22. oktober 2015

Nove pridobitve #3

Prišel je čas za novo objavo o nakupih kozmetike. V zadnjih 7 tednih sem se bolj redko zadrževala po trgovinah in manj nakupovala, zato je tudi tokrat objava precej kratka.

Izdelki za nego obraza
V Tuš drogeriji je bila akcija na nekatere izdelke Himalaya, zato sem se odločila, da preizkusim kar celotno linijo. Napisala bom redne cene in ne akcijskih.
Himalaya Refresing & Clarifying Toner Normal to Combination Skin Alcohol Free
Osvežilni tonik Leča in limona, ki naj bi zmanjševal izločanje maščobe in ohranjal kožo nemastno. Leča očisti pore, limona kot naravni čistilec oži pore in napne kožo. "Boerhavia" nadzira presežek maščobe in pusti kožo očiščeno, mehko in sijočo.
200ml za 5,44€

Himalaya Purifying Neem foaming face wash Normal to Oily Skin
Pena za umivanje obraya brez mila nim - kurkuma. Nim odstrani vse težave, ki jih povzročajo bakterije saj ima antibakterijske lastnosti. Kurkuma je odlična za probleme s kožo.
150ml za 5,44€

Himalaya Gentle Exfoliating Daily Face Wash All Skin Types
Nežni piling z marelico in aloe vero. Marelična zrna nežno oluščijo odmrle kožne celice in prepručujejo nastanek ogrcev. Nim in limona globinsko čistita in odstranjujeta odvečno maščobo. Aloe vera naredi kožo gladko in vzdržuje naravno ravnovesje vlažnosti, koža je sveža, pomlajena in sijoča dan za dnem.
150ml za 5,44€

Izdelki za intimno nego
Jessa Tamponi Super ****
Uporabljam jih za močnejše dneve menstruacije.
56 kom za 3,49€

Jessa Waschlotion Parfumefrei
300 ml za 2,29€

Ostalo
Bio Idea Deviško kokosovo olje ekološka pridelava
Uporabljam ga večinoma za masko za lase, ki blagodejno vpliva na konice in preprečuje cepljenje. Prav tako je dober za peko, navlažitev kože, kot losjon za telo in baje da celo preprečuje in omili že nastale strije.
400ml okoli 8,5€ v Tušu

4 komentarji:

  1. Meni vsi 3 izdelki od Himalaye ful ustrezajo, sploh pena in tonik sta mi fina, za piling bi si mogoče želela, da bi imel večdelcev, ampak vseeno naredi fin piling.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sama sem jih le preizkusila, ampak mislim, da mi bodo ustrezali. Hvala za nasvet o Himalayi v eni izmed tvojih objav :)

      Izbriši
  2. Himalaya je super! :)
    Mam ta gel oz. peno in mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Opa super, upam, da bom tudi jaz tako navdušena :)

      Izbriši