nedelja, 6. september 2015

Poročilo #1: Obisk kozmetičarke - brazilska depilacija

Čas je za poročilo, kako je bilo prvič na obisku pri kozmetičarki. Preživela sem, kar se sliši sicer malo klišejsko in pretiravanje, a ni tako. Zavedala sem se, da bo boleče, a vendar sem mislila, da ne bo tako, sploh na nekaterih predelih je bilo grozno. Priznam, vmes sem potiho preklinjala kaj je tega meni treba pa čeprav to ni moja navada. Ne čudim se, ko nekatere govorijo, da bi šle raje še enkrat rodit kot na brazilsko depilacijo. Nisem še rodila, a mislim, da vem kaj so mislile s tem :)
Vir: https://www.youtube.com/watch?v=4cvfU3mofYc


Naj grem kar od začetka. Zaradi določenih obveznosti, sem morala termin zamenjati, tako da sem šla v sredo. Preden sem šla, sem se stuširala, kar je seveda priporočljivo iz higienskega vidika pa tudi vosek dlake lažje zagrabi, če so čiste. Za tiste, ki še niste bile, je priporočljivo se naročiti 10-14 dni po zadnjem britju. Večina se naroči na brazilsko depilacijo po končani menstruaciji, saj naj bi 2 tedna bila čisto gladka koža in šele po dveh tednih naj bi začele dlačice ponovno rasti.
Pred in med depilacijo: Prišla sem 10 minut prej kot sem bila naročena. Bila sem precej živčna, vendar ko sem vstopila pred kozmetičarko, je živčnost izginila. Ugotovili sva, da se poznava na videz iz osnovne šole, tako da sva se kar tikali, tudi sproščenost je bila precejšnja. Slekla sem se ter ulegla na mizo. Naredila mi je tako bikini kot brazilsko depilacijo z voskom. Na bikini predelu mi je vosek odstranjevala z trakovi, na preostalih predelih pa je počakala, da se je vosek strdil in ga potem pocukala dol. Rekla je, da je v osnovi manj boleče kot s trakovi. Bolečina je odvisno tudi od tega, kako močne so dlake. Moje so precej, saj sem se od zmeraj brila. Uporablja moder vosek, ki ga segreje in nato nanese s paličico ali posebnim aparatom. Je kar precej topel, a vseeno ne preveč.
Na bikini predelu ni bilo hujšega, je malekost bolelo, ampak nič posebnega. Venerin griček je tudi šel relativno ok skozi, seveda sem zaznala bolečino, vendar ne pretirano. Nižje je bilo pa precej grozno in sem mislila, da ne bom zdržala. Predvsem okrog sramnih ustnic je bila bolečina pri meni največja in če bi šla na to depilacijo zaradi fanta, sem 100%, da bi ga takoj preklela, ko bi ga videla :D Ko naredi spredaj, se obrneš in čas je še, da počisti dlake pri zadnjici. Mislila sem, da bo tudi tukaj boleče, ampak začuda sploh ni bilo in bi lahko rekla, da je bilo relativno prijetno glede na delo, ki ga je opravljala na meni. Po končani depilaciji mi je dala kremo s katero sem se namazala in rekla, da se ni potrebno mazati ter bo čez dan maksimalno dva rdečica izginila. Trajalo je približno 20 minut in glede na vse skupaj, moram reči, da je šlo precej hitro skozi. Plačala sem 15€.
Po depilaciji: ko sem prišla domov, sem se stuširala, da sem si odstranila koščke voska, ki so na nekaterih predelih ostali. Nekaj dlak se je zlomilo, baje zaradi tega, ker so bile dlake precej globoke in močne. Ostalo je tudi nekaj dlak, ki sem jih posamezno odstranila s pinceto. Ne priporočam, da se isti dan telovadi, saj je precej rdeča in vzdražena koža. Kljub temu, da mi je rekla, da ni potrebno, da se mažem, sem se namazala s benpantholom losjonom za razdraženo kožo, saj je bila koža res kar precej rdeča in topla.
Čez 1 dan: sem se še 2x namazala z losjonom. Ne vem ali zaradi njega ali zaradi depilacijo so se mi pojavili na posameznih predelih majhni mozoljčki predvsem na venerinem gričku. Nisem jih stiskala, sem pa šla z nohtom čisto blizu njih, da je šla tekočina ven. Bila sem kar precej v strahu, da mi bo depilacija naredila precejšnjo katastrofo, a na srečo, se je stanje izboljšalo. Koža na bikini predelu in pri zadnjici se je že pomirila.
Čez 2 dni: na srečo so tudi mozoljčki izginili, koža se je lepo pomirila in priznam, da sem si kar precej oddahnila :)
Čez 4 dni (danes): koža je gladka, so posamezne dlačice, ki so se utrgale pri depilaciji, vendar v osnovi je 95% gladko.

Povzetek
Med depilacijo sem rekla, nikoli več :D Po depilaciji sem bila istega mnenja :D Danes.. mislim, da bom šla vsaj še 1x, ker me zanima, če bo bolečila manjša kot zadnjič in če bodo šle res dlake toliko lažje ven ter vse. Glede na to, da se jo dela 1x na mesec, mislim, da se za ta efekt splača potrpet 20 minut (če bo tudi pri meni držalo, da bo koža gladka vsaj 2 tedna) in tudi cenovno ni tako drago. Pa tudi po enem mesecu že pozabiš, kako neprijetno zna biti na trenutke :)
Sicer je rekla kozmetičarka, da je z sladkorno pasto bolj boleče, vendar sem se pogovarjala z nekaterimi puncami, ki so trdile nasprotno. Če še niste bile, res priporočam, da se pri čimveč ženskah pozanimate in povprašate, katere so res dobre kozmetičarke. Moja mislim, da ni ravno ena izmed boljših, čeprav sem bila v osnovi zadovoljna. Velik plus je bil, ker ravno zaradi njene sproščenosti pri prvem obisku, mi bo v prihodnje lažje iti in se sleči pred katero drugo, če se jo bom odločila zamenjati.

Poskušala sem čimbolj podrobno in natančno opisati, vendar mogoče, da sem še na kaj pozabila. Tako, da če vas kaj zanima, kar na dan z besedo :)

12 komentarjev:

  1. Oh super, komaj sem čakala objavo..joj sliši se eno trpljenje med samim postopkom:) ampak ja jst tut ko sem prvič rodila sem rekla nikooooollll eččč, pa sem na koncu glih tak šla še enkrat tja:):):)hahah. Jst mislim, da bi za 15 eur res orng potrpela, pa bi blo kar bi blo. Maš vsaj neki časa mir in ko se koža pomiri je gladka. Pa tut ni treba non stop z britvico okol letat. Absolutno bom enkrat šla, mogoče še do konec leta, ko se psihično pripravim, ker sem imela vedno željo po tem, se pa bom pozanimala o kaki fajn kozmetičarki, ker nočem, da ni lih profi. Sem vesela, da si rešena:) in da si zbrala pogum in sploh šla. Obvezno bom delila na svoji fb strani, če ti je kul, da preberejo še druge punce, mislim, da bi tiste, ki še niso bile pa si želijo z veseljem prebrale objavico:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nič nisem olepševala, je bilo kar nekaj trpljenja, ampak sedaj sem vesela, da sem se končno opogumila za to. Za poletje more bit še toliko bolj super, ko si v kopalkah in je gladka ter lepa koža še toliko bolj pomembna. Jaz sem se največ zaradi vraščenih dlak odločila, tako da sedaj britvico ne bom tikala, razen temnejše dlačice, ki so se utrgale, jih bom populila s pinceto ampak teh je res malo.
      Ti pa sigurno priporočam, da se najprej pozanimaš o kakšni fajn kozmetičarki, če kakšna kolegica hodi na to redno, ti bo tudi v dodatno oporo :)
      Če misliš, da je koristna objava, jo kar deli, me ne moti :)

      Izbriši
  2. super objava! sem komaj čakala da poročaš :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem ugotovila, da je precej odvisno v katerem obdobju greš. Mene tik po menstruaciji grozno boli (drugače pa niti ne več,mislim, da sem se končno navadila ;) ). Brazilsko depilacijo mi naredi sorodnica, ki je kozmetičarka, tako, da opravive kar pri meni doma. ;)
    Glede bolečin mene najmanj boli nekje na sredini menstruacijskega cikla, takrat je tudi moja koža nekako drugačna kot tik po menstruaciji, ko je še kozmetičarka ugotovila, da imam neko čudno, ne tako elastično kožo.
    Ko sem letos v največji vročini šla na brazilsko in bila slučajno cel dan brez bepantena (nedelja je bila) sem dobila take mozolčke, ki so izgledali prav kot mehurji od opeklin. Vse je bilo živo rdeče, bolelo, peklo, da sem se komaj premikala ... mislim pa, da je bila kriva vročina, saj je bilo okrog 36 stopinj in sem se očitno ful potila. Tako, da sem imela glede tega mešane občutke, zdaj pa mi je postalo kar všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ampak a ni ravno to bistvo, da greš po menstruaciji, da si 2 tedna res gladka, tretji teden začne malo rasti, a ni hujšega in ko že zrasejo, itak dobiš menstruacijo in to ni motoče? Ali sčasoma, ko so redkejše, ni takšne razlike tudi če greš v sredini cikla?
      Pri meni niso izgledali kot mehurji, je pa bilo res rdeče, peklo in kot da bi se sončila na tem predelu.. hvala bogu za bepanthol :) a sedaj nimaš več problemov z mozoljčki in se koža hitro pomiri?

      Izbriši
    2. Samo enkrat se mi je to zgodilo in ravno v največji vročini. Ta mesec (mislim, da sem šla 4-ič ali 5-ič) recimo moja koža sploh ni bila več nekaj posebno rdeča pa tudi peklo me ni več, kot ponavadi. Zgleda, da se navaja. Po resnici povedano mi je vseeno v katerem času grem, pri meni menstruacija traja okrog 3 dni, tako, da ni neki problem. :)

      Izbriši
  4. Še en nasvet. Če imaš namen hoditi na brazilsko še v naprej, ti priporočam, da se v vmesnem času ne briješ z britvicami. Ob uporabi samo voskov postanejo s časom dlake redkejše, bolj mehke in niso več tako močne ... seveda tudi dosti manj boli. Mene 3-tjič ali 4-tič ni bolelo več skoraj nič oz. nič posebnega. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za nasvet :) glede na to, da po tednu dni še niso pokukale nove dlačice ven, mislim, da to niti ne bo potrebno. Največje in najbolj moteče bom pa že s pinceto izpulila, če bo potrebno.

      Izbriši
    2. Tudi jaz to s pinceto prakticiram, se mi pa zdi, da večkrat ko greš, več dlačice rabijo da spet zrasejo. Mogoče se motim, a pri meni dejansko traja dlje časa kot je na začetku :)

      Izbriši
    3. Super, upam, da bo tudi pri meni tako :)

      Izbriši